breadcrumbs_revolution_theme

Обмін і повернення

Прийом техніки

Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих ​​механічних пошкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару водієм - експедитором (кур'єром).

Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні). Після цього кур'єр віддає Вам пакет документів на товар: видаткову накладну та гарантійний талон. Гарантійний талон заповнюється після розрахунку і підписи всіх супровідних документів. Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних Вами товарів ми рекомендуємо проводити в авторизованому сервісному центрі (вказані в гарантійних талонах).

Звертаємо вашу увагу на те що, служба доставки не проводить підключення, інсталяцій, установок або настройки техніки, що поставляється.

Ми наполегливо рекомендуємо Вам

Якщо у Вас відсутня впевненість в тому, що куплений товар Вам підійде, прохання не знімати з товару захисні плівки, етикетки, ярлики і т.д. А також просимо Вас зберігати упаковку, пакети, стяжки від кабелів і все що входить в комплект товару.

Повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся, що:

  товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. п.

  товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки

  збережені всі ярлики і заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

  Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак)

  Вироби, які мають сліди користування

  Вироби після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну

  Вироби, які змінили свій колір або через перебування в басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів

Обміняти або повернути товар можна за адресою:

м. Київ, вул. Велика Васильківська, 129, Телефон: (044) 528-29-52 (044) 528-29-53.

м Дніпро, пр. Пушкіна, 1 Телефон (056) 734-35-55 (050) 432-99-99

м Одеса, Люстдорфська дор. 92 / 94А Телефон (048) 784-65-21

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний, або повернемо гроші.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнення, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

 1. Товар з повною комплектацією

 2. Гарантійний талон

 3. Документ, що підтверджує оплату

 4. Висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік»

На замітку:

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  порушено цілісність гарантійних пломб

  є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця, або третіх осіб

  порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах

  було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару

  неправильно заповнений гарантійний талон

  серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  природний знос або вичерпання ресурсу

  випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)

  пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)

  ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі, або неправильним підключенням до електромережі

  ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів

  ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу.